• Zwroty i reklamacje

Zwroty

W celu zagwarantowania zadowolenia z zakupionego produktu, jest możliwość zwrócenia go bez podania przyczyn w okresie 14 dni od otrzymania przesyłki.

Warunki zwrotu:

  • Do zwracanego produktu należy dołączyć dowód zakupu (fakturę, paragon)
  • Produkt nie może nosić śladów użytkowania.

Istnieje możliwość dokonywania zwrotów za pomocą "Szybkie Zwroty dla Ciebie | InPost

Brak towaru w przesyłce

W przypadku gdy stwierdzenia braku jednego z zamówionych towarów w przesyłce, prosimy o kontakt na adres e-mail: sklep@sunme.pl  

W wysyłanym mailu powinny się znaleźć informacje zawierające:

  • Numer zamówienia lub numer faktury
  • Określenie, jakiego dokładnie produktu brakuje i w jakiej ilości

 

Reklamacje

Każdy klient zgodnie z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego ma prawo do reklamacji.

Warunki przyjęcia reklamacji:

  • Reklamowane produkty można zwrócić tylko i wyłącznie po uprzednim skontaktowaniu się z nami
  • Do zwracanego produktu należy dołączyć dowód zakupu (fakturę, paragon)

Reklamacje prosimy składać na adres sklep@sunme.pl  opisując dokładnie całą sytuację (prosimy w miarę możliwości dołączyć zdjęcia uszkodzonego produktu w mailu) i czekać na odpowiedź pracownika. W tytule wiadomości prosimy dołączyć numer faktury bądź zamówienia. Ułatwi to odnalezienie go w systemie.

Po otrzymaniu maila będziemy starać się odpowiedzieć najpóźniej cztery dni robocze po otrzymaniu zgłoszenia. W odpowiedzi nasz pracownik prześle dalsze instrukcje lub poprosi o dodatkowe informacje. Dziękujemy za każde podesłane zdjęcie obrazujące problem, dzięki temu łatwiej jest podjąć decyzję odnośnie uznania reklamacji!