WYSYŁKA GRATIS przy zamówieniu za min. 150zł
- Strefa klienta
- Koszyk (0)
-
Kategorie
- Anyż
- Bazylia
- Cebula prażona
- Cukier kokosowy
- Curry Indyjskie
- Cynamon
- Czarnuszka
- Czosnek
- Erytrytol
- Goździki
- Ksylitol
- Kurkuma
- Liście laurowe
- Lubczyk
- Majeranek
- Mieszanka przypraw
- Oregano
- Papryka mielona
- Pieprz
- Przyprawy do piernika i grzańca
- Shoarma mielona
- Soda oczyszczona
- Sól himalajska
- Witamina C
- Ziele angielskie
- Kardamon
- Cukier trzcinowy
- Nowości
- Blog/Przepisy
- Dostawa
- Płatności
- O nas
-
-
Kategorie
- Anyż
- Bazylia
- Cebula prażona
- Cukier kokosowy
- Curry Indyjskie
- Cynamon
- Czarnuszka
- Czosnek
- Erytrytol
- Goździki
- Ksylitol
- Kurkuma
- Liście laurowe
- Lubczyk
- Majeranek
- Mieszanka przypraw
- Oregano
- Papryka mielona
- Pieprz
- Przyprawy do piernika i grzańca
- Shoarma mielona
- Soda oczyszczona
- Sól himalajska
- Witamina C
- Ziele angielskie
- Kardamon
- Cukier trzcinowy
- Nowości
- Blog/Przepisy
- Dostawa
- Płatności
- O nas
-
-
Zwroty i reklamacje
Zwroty
W celu zagwarantowania zadowolenia z zakupionego produktu, jest możliwość zwrócenia go bez podania przyczyn w okresie 14 dni od otrzymania przesyłki.
Warunki zwrotu:
- Do zwracanego produktu należy dołączyć dowód zakupu (fakturę, paragon)
- Produkt nie może nosić śladów użytkowania.
Istnieje możliwość dokonywania zwrotów za pomocą "Szybkie Zwroty dla Ciebie | InPost"
Brak towaru w przesyłce
W przypadku gdy stwierdzenia braku jednego z zamówionych towarów w przesyłce, prosimy o kontakt na adres e-mail: sklep@sunme.pl
W wysyłanym mailu powinny się znaleźć informacje zawierające:
- Numer zamówienia lub numer faktury
- Określenie, jakiego dokładnie produktu brakuje i w jakiej ilości
Reklamacje
Każdy klient zgodnie z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego ma prawo do reklamacji.
Warunki przyjęcia reklamacji:
- Reklamowane produkty można zwrócić tylko i wyłącznie po uprzednim skontaktowaniu się z nami
- Do zwracanego produktu należy dołączyć dowód zakupu (fakturę, paragon)
Reklamacje prosimy składać na adres sklep@sunme.pl opisując dokładnie całą sytuację (prosimy w miarę możliwości dołączyć zdjęcia uszkodzonego produktu w mailu) i czekać na odpowiedź pracownika. W tytule wiadomości prosimy dołączyć numer faktury bądź zamówienia. Ułatwi to odnalezienie go w systemie.
Po otrzymaniu maila będziemy starać się odpowiedzieć najpóźniej cztery dni robocze po otrzymaniu zgłoszenia. W odpowiedzi nasz pracownik prześle dalsze instrukcje lub poprosi o dodatkowe informacje. Dziękujemy za każde podesłane zdjęcie obrazujące problem, dzięki temu łatwiej jest podjąć decyzję odnośnie uznania reklamacji!